Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Pakketten worden binnen 1 werkdag na ontvangst van uw betaling verzonden via DPD met tracking en aflevering met handtekening. De verzendkosten voor Nederland zijn altijd € 3,95 onafhankelijk van het aantal flessen wijn dat u besteld. Verzendkosten voor Duitsland en België zijn € 6,95. Iedere verzending is 100% verzekerd tegen breuk tijdens de verzending.

Wanneer uw bestelling niet op voorraad is, wordt er contact met u opgenomen over de levertijd of een vervangende wijn. Mocht de levertijd of de voorgestelde vervangende wijn voor u niet acceptabel zijn, dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering.

Afhalen niet mogelijk?

Wij hebben er voor gekozen om onze wijnen zo voordelig mogelijk aan te bieden. Om dit te kunnen doen is niet geïnvesteerd in een magazijn met afhaalpunt. Op ons adres zit dan ook alleen de administratie. Gevolg hiervan is wel dat u de wijnen thuisbezorgd krijgt en ze niet kunt afhalen.

Hoe kan ik wijn retourneren?

Indien u een wijn wilt retourneren, plannen wij voor u een retouropdracht in bij DPD. Dit verzoek kunt u indienen door een email te sturen naar info@vinebo.nl met uw naam en adresgegevens. Na ontvangst van uw verzoek zullen wij in overleg met u een datum plannen wanneer de wijn retour gehaald kan worden. Wij dienen dit minimaal 48 uur van te voren aan DPD door te geven.

Voorwaarden bij het retourneren:

  • U mag uw bestelling (of een deel daarvan) binnen veertien dagen na ontvangst retourneren zonder opgaaf van redenen.
  • Bij het retourneren worden alleen de kosten voor het retourneren (€ 0,95 per fles) in rekening gebracht. Voor de wijnen die retour gezonden zijn, ontvangt u van ons een creditfactuur.
  • Het is alleen mogelijk om wijn in de originele ongeopende doos te retourneren. Mocht blijken dat de geretourneerde wijn bij ontvangst in ons magazijn niet in de originele ongeopende doos is verpakt, dan wordt € 0,75 extra per fles in rekening gebracht.

Verkeerd of beschadigd artikel

Wij proberen uw bestelling altijd onbeschadigd en netjes bij u af te leveren. Heeft u een verkeerd artikel of een beschadigd artikel ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice. In overleg met u zal Vinebo altijd proberen tot een bevredigende oplossing te komen. Ook bij andere klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een e-mail naar info@vinebo.nl en vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht.

Schade? Stuur altijd foto's mee van de schade.